Ahad, 24 November 2013

aku mesti boleh!

hai..assalamualaikum.. kesian dekat blog aku ni.. terbiar je.. tuan dia mcm x berapa nk amik kisah..ish-ii padahal aku bukan men sayang dngan blog ni.. hari tu ingat nk update kat blog.. tpi x boleh nk sign in pulak risau bukan main lagi.. nak menangis then tergolek-golek  pon ade jugak tpi sekarang dah boleh sign in n aku boleh lah update ikut suka hati aku..dah kata pon blog aku.. ape orang kisah lol.. btw cuti skolah dah mula n aku terasa amat-ii lah bosaanngg.. sebab aktiviti aku terhad sngat bosan giler x tau nk buat apa.. yg paling sadis tahun depan dah x dapat jumpa musang.. tsk.tsk. hope dia dapat result SPM yg baik.. ckp psal SPM wow gua takut dehh tahun depan aku pulak yg kene hadap semua kertas-ii yang amat lah mengerun kan... dan aku paling takut kalau aku x dapat result yg baik untuk mama & abah.. n ada satu benda yg memang aku nk buat... aku nk dapat result yg baik untuk subjek sains n add math.. terutama add math.. aku tau aku antara  murid cikgu yg agak menyusahkan n buat cikgu pening kepala.. sebab ashik fail je.. yg subjek sains aku nk dpt markah lebih sikit.. x nk sekadar lulus or cukup-ii makan.. aku nak sangat buktikan yg aku boleh.. tpi satu je kelemahan aku.. aku seorang yang mudah mengalah n cepat mengeluh... aku sendiri yang buat diri aku rasa rendah diri dan x percaya pada diri.. tapi insyaAllah dengan izin Allah aku mesti boleh.. aku cuma seorang yg sederhana.. nak kata pandai.. x sangat.. nk kata kurang pandai... x jugak sbab aku dalam kelas sains.. jadi aku tengah-ii n bila tngok result aku pada peperiksaan akhir tahun ni mmng agak teruk lah... tpi aku x ralat sebab itu semua berpunca dripada diri aku sendiri sebabnya... aku study last minit..study main-ii dan cara aku study salah... sepatutnya aku kene lebih bersedia.. aku kene study waktu awal sekolah lagi,,kene lebih focus... insyaAllah aku mesti boleh.. Amin~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan